BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 17 June 2015

azam untuk diri ini.

setiap manusia ada azam kan ?
same like me :D
hehe .. but not every dream might comes .... without Allah's will everything couldnt be.

tetapi sebelum menyerahkan segala2nya pada takdir, kita mestilah berusaha dulu kan ?

there are some of my target in my life ;

1) memandangkan hasrat untuk belajar di negara orang dipermudahkan Allah, alhamdulillah..
aku senyap2 menyimpan hasrat untuk melawat sekurang2nya lapan buah negara beserta buat umrah :D
NOT BAD RIGHT ?
ahaks,,aku bukan anak berada pon. aku hanya mahu membahagiakan family aku,
setiap tempat yang aku jelajah nanti insyaAllah akan aku bawak balik smething pada mereka :D

2)aku rancang mcm xnak balik malaysia untuk 2 tahun akan datang.
but benda ni aku rahsiakan je.malas nk ckp kat sesapa.
kenapa ? yeah at first aku rancang mcm nk balik tiap2 tahun malaysia.
but when i did it now, aku rasa mcm semua org xdaklah rindu aku pon semacam mana aku rindukan depa.
dan family aku juga kian busy memandangkan smua dah ada kerjaya , anak dan sebagainya.
dan aku nak save,
pabila aku balik 2 tahun akan datang nnti , aku dah xnak lagi dicerca, dihina.
hidup mesti move on dengan perubahan right ?
aku dah xnak lagi susahkan siapa2.
aku nak beli kereta sendiri, drive sendiri, dan berdikari sendiri.
kereta second hand je. moga Allah permudahkan.
status student perubatan x menginjak aku untuk memiliki benda yg high class.

3) aku nak serlahkan bakat fotografi aku ,
mungkin agak lucu.
haha, i do it as my hobby.
aku buat ini untuk orang yang aku sayang.
aku belajar mempelajari apa dia suka.


haha. setakat itu dulu .kbai ~


0 comments: